Здравейте колеги, от 2-3 дена като завивам нещо пука и чатка,реших да не е каре,но не е!Майстора каза, че е рейката(имала лек луфт,но било минимално),толкова ли е осезаемо при движение,че чак чатка и пука,все едно ще падне колелото. Всичко отпред по ходова част било "чук"(думи на майстора).Проверих цените на новите бях шокиран, да ме посаветвате какво да правя чувал съм за някакво рециклиране или да търся втора употреба. Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Хидравлична рейка
Collapse
X
-
По-скоро ми напомня за лагер на предна главина... При такова пукане в завой извадих лагера на парчета, че и главината беше заминала. Провери си предните колела за хлабини в лагерите, обикновено се усещат при вдигната предница....
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
-
Колеги след като се обърках и зададох въпроса си в тема на колегите със Алфа Ромео 33/Sud/Sprint прочетох всички теми в форума и намерих подобна тема на моята в ГТВ и за това да не отварям нова от същото естество си позволявам да пиша тук. Проблема ми е така да се каже ОКОЛО рейката. Имам Алфа ГТВ, t-spark, януари 2000г. 1.8 мотор, преди една седмица завивам за паркиране и започна да затяга волана, да тропа отпред и да тече масло. Викам си край отиде картераВкараха е в бокса оказа се че тече хидравлично масло. При първоначален оглед всичко се оказа здраво - рейката няма теч нито пробив, хидравличната помпа е здрава, тръбите са здрави, няма луфтове никъде, единствения теч които намира майстора е от някакъв маркуч от помпата на хидравликата към рейката намирал се някъде към двигателя. В този маркуч има много малка дупчица която като загрее колата и започнем да въртим волана и вдигне оборотите започва да капе хидравлично масло.
Молбата ми е ако някои е сменял този маркуч да ми обясни как да стигнем с майстора до него, без да сваляме буквално двигателя и дали може изобщо да се смени само маркуча без рейка. Ще съм ви много благодарна ако помогнете че колата е в бокса вече седмица и умуваме как да свалим този маркуч за да го сменим. МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ!
Comment
-
Майстора ли ти каза, че за да свали маркуча трябва да вади двигателя или това е просто образно казано..? На много италиански коли двигателя се разкача от тампоните си, за да се стигне до мястото, където влиза маркуча в рейката, но чак пък да се сваля...
Иначе това, което описваш е маркуча за високото налягане и най-евтиното решение е да се смени с употребяван такъв, заедно с всички рискове, които това носи...
Comment
-
Понеже майстора ми не е на "ти" с технологията компютърме помоли да задам във форума въпроса: как да свали този маркуч и ако може някой който го е правил да опише начина как да стане
Според badmadafakaНа много италиански коли двигателя се разкача от тампоните си, за да се стигне до мястото, където влиза маркуча в рейката,
Comment
Comment